ich habe es noch nicht gelöst (der druck war noch nicht hoch genug
) Jetzt scheint aber DarkSky keine Daten mehr zu liefern. jetzt muss ich wohl irgendwann mal ....

temperature | Feels Like can move from the Heat Index and Wind Chill areas somewhat commonly. It would occur when the temperature spans across 65 F, where Heat Index is used above that value and Wind Chill is used below that value. |
temperatureHeatIndex | An apparent temperature. It represents what the air temperature “feels like” on exposed human skin due to the combined effect of warm temperatures and high humidity. Above 65°F, it is set = to the temperature. Units - Expressed in fahrenheit when units=e, expressed in celsius when units=m, s, or h. |
temperatureWindChill | An apparent temperature. It represents what the air temperature “feels like” on exposed human skin due to the combined effect of the cold temperatures and wind speed. Below 65°F, it is set = to the temperature. Units - Expressed in fahrenheit when units=e, expressed in celsius when units=m, s, or h. |
Wir verarbeiten personenbezogene Daten über die Nutzer unserer Website mithilfe von Cookies und anderen Technologien, um unsere Dienste bereitzustellen. Weitere Informationen findest Du in unserer Datenschutzerklärung.
Indem Du unten auf "ICH stimme zu" klickst, stimmst Du unserer Datenschutzerklärung und unseren persönlichen Datenverarbeitungs- und Cookie-Praktiken zu, wie darin beschrieben. Du erkennst außerdem an, dass dieses Forum möglicherweise außerhalb Deines Landes gehostet wird und bist damit einverstanden, dass Deine Daten in dem Land, in dem dieses Forum gehostet wird, gesammelt, gespeichert und verarbeitet werden.
Kommentar